poniedziałek, 4 marca 2013

I just want to be free, I just want to be me.


Kim ja jestem i czemu nie jestem szczęśliwa z tego kim jestem?Czasami mam rozdwojenia jaźni.Przykład?Idę sobie ulicą i słucham muzyki, mój humor zmienia się radykalnie pod wpływem piosenek:Heart On Fire - Jonathan Clay -pogodna i wesoła uśmiecham się do każdego Rock Mafia - The Big Bang / jakaś szybka piosenka Gagi- Z pogardą i wyższością patrze na przechodzących koło mnie ludzi jak jakaś Queen B or something... Almost Lover-smutna, można by powiedzieć z łzami w oczach przemierzam uliczki...I dopiero po zdjęciu słuchawek z uszu dochodzi do mnie co właśnie robiłam i jak sie zachowywałam. 

I tak też jest bez słuchawek. 

Codziennie kogoś gram, mam wrażenie,że czasami gubię w tym już siebie. 
Uważam,że w Liceum nareszcie jestem sobą, ale tak dawno nie byłam,ze sama juz nie wiem co jest grą a co prawdą.. To straszne.




"I just wanna be myself and I want you to love Me for who I am"





"I just want to be free,

I just want to be me

And I want lots of friends that invite me to their parties

I don't wanna change and I don't wanna be ashamed

I'm the spirit of my hair,
it's all the glory that I bear"







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz